2020. augusztus 14., péntek

[LEZÁRVA] Garfield és barátai blog 10. évfordulós nyereményjáték


Idén töltötte be a blog a 10. születésnapját, amiről itt írtam egy rövidke visszaemlékezést. Azonban úgy éreztem, hogy a kerek évfordulóra a nagy visszatekintés mellett illene máshogy is megemlékezni és megköszönni az olvasóknak, hogy azóta is követik.
Még 2012-ben szerettem volna hirdetni egy nyereményjátkot abban az esetben, ha a blog Facebook oldala (ami akkor még teljesen különállt tőle) eléri a 200 lájkot. Először a Zseb-Garfield egyik számát ajánlottam fel, ami kétszer is megvolt, majd végül egy Garfieldes telefondíszre cseréltem. Ez aztán 2014-ig tolódott, majd végül teljesen elengedtem az egészet
Most azonban, a blog 10. évfrodulójára úgy gondoltam, hogy beteljesítem ezt a korábbi tervet. Úgyhogy a Google kérdőívet felhasználva készítettem egy nyereményjátékot, melyen két szerencsés olvasó az augusztusi, megújult Garfield magazint és a Zseb-Garfieldra hajazó Orson kiskönyvet nyerheti meg. A nyereményjátékhoz csupán a neveteket és az e-mail címeteket kell megadonotok, illetve válaszolni 5 kérdésre helyesen, utána pedig részt vehettek a sorsoláson.

A nyereményjátékot ide kattintva érhetitek el, mától pedig egészen augusztus 21-ig vehettek részt benne. Sok szerencsét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése